עופרה גרטי – דרך הגוף – רפלקסולוגיה ואבחון, קורסים סדנאות וטיפולים קורס רפלקסולוגיה, קורס קריאת כף רגל, קורס עיסוי תינוקות, קורס אבחון, סדנא לשחרור מתחים, תראפיית גלגול נשמות, שיטת בויה, אמנה ותדרי האור הבהיר.

קורס רפלקסולוגיה ואבחון שנה ב'

קורס רפלקסולוגיה ואבחון שנה ב'

קורס רפלקסולוגיה ו אבחון דרך כפות הרגליים על פי 4 האלמנטים

לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב'
בגישת רפלקסולוגיית מעמקים
להכשרת מטפלים ב רפלקסולוגיה בדרגת " רפלקסולוג בכיר "
ב מכללת דרך הגוף – בזכרון יעקב, טל 052-3756221

מייסדת המכללה ומרצה עופרה גרטי – בעלת נסיון עשיר של 22 שנה ב רפלקסולגיה

תוכנית קורס רפלקסולוגיה שנה ב' מוכרת על ידי איגוד הרפלקסולוגים הישראלי

הלימודים מתקיימים בקבוצות קטנות תוך קבלת תמיכה והנחייה אישית במהלכם ולאחריהם
ליצירת קשר לפרטים ולהרשמה לקורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב לחצו כאן

מה מקנה קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' ?
קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' מקנה -
+ כלי אבחוני וטיפולי מעמיק ,במסגרת לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב',
+ הכלי הנרכש חושף את סיפור הדרך שהאדם הלך בחייו, את המאורעות שעיצבו את אישיותו, את המסקנות מאותם אירועים ואת תבניות החשיבה
וההתנהגות שאימץ לעצמו.
+ ה אבחון באמצעות רפלקסולוגיה מזהה בעיות גופניות ואת הסיבות להיווצרותן, מראה בצורה ברורה את הקשר שבין הגוף לנפש ,
+ הכלי מפענח את השפה בה מדבר הגוף, את שפת הכאב , להנחיות ברורות – איך לחיות חיים של הגשמה, ביטוי עצמי , איזון ובריאות.

ליצירת קשר לפרטים ולהרשמה לקורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב לחצו כאן

למי מיועד קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' ?
קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' – מיועד ל רפלקסולוגים ולמטפלים בוגרי המכללות השונות הוא משלים, מעמיק ומעצים את הכלי שבידיהם ומאפשר להם ללוות תהליכים משמעותיים של מטופליהם באמצעות ה אבחון המדוייק של כל רבדי החיים וכלי הרפלקסולוגיה.
כמו כן מאפשר לתלמידים לפתוח צוהר אל תוך עצמם, להתבונן פנימה ולראות באופן ברור את המכשולים וההזדמנויות לצמיחתם האישית.
קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' מתאים מאוד גם למטפלים בשיטות שונות במסגרת רפואה אלטרנטיבית / רפואה משלימה ,
המעוניינים לתת מענה אמיתי, מדויק ויעיל למצוקות המטופלים בכך שיגלו באמצעות ה אבחון את הסיבה העמוקה לקיום הבעיה.
בעקבות הפניות הרבות להתקבל לשנה ב' במכללת דרך הגוף להכשרת מטפלים ברפלקסולוגיה ב אבחון ובמודעות דרך מגע – נפתחת מכינה ליישור קו.

ליצירת קשר לפרטים ולהרשמה לקורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב לחצו כאן

למידע מורחב אודות רפלקסולוגיה ו אבחון על ידי קריאת כף רגל לחצו כאן.

קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' נלמד בקבוצות קטנות ואינטימיות,
בגישה יחודית של רפלקסולוגיית מעמקים הנוגעת במקורות הטראומה האישית
כל תלמיד מקבל תשומת לב אישית המאפשרת למידה והפנמת הכלי ( רפלקסולוגיה מתקדמת ו אבחון ) בתנאים אופטימאלים.
רפלקסולוגיה הינה שפה חדשה, לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון בקבוצות קטנות בתוכנית המקיפה שאנו מציעים ב" מכללת דרך הגוף " -
מאפשרים לתלמיד ללמוד באופן אישי, אינטימי ומעמיק ולצאת לשוק העבודה עם תעודה מוכרת מטעם איגוד הרפלקסולוגים הישראלי וליישם בפועל את מה שלמד בהצלחה רבה.

הנושאים הנלמדים ב קורס רפלקסולוגיה ו אבחון
( לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' דרגת " רפלקסולוג בכיר "):

- מבט מעמיק אל תוך ארבעת האלמנטים
– בנית אבחון מעמיק ברמות האבחוניות השונות ( פיזי, רגשי, יצירתי, מחשבתי)
– סדנאת התפתחות והעצמה אישית משולבת בתהליך הלימודי
– רפלקסולוגיה ויחסים בין האלמנטים ( אדמה מים אש ואויר ), ביטויים הגופני והאנרגטי והשתקפותם בכפות הרגליים, בגוף המטופל ובחייו
– קשר גוף נפש – הבנת דפוסים והתנהגויות כגורמי מחלה
– הקשבה לעצמי ולזולת
– פתולוגיות של מחלות והבנת ההקשרים בין מאפייני המחלה לסיפור חייו של המטופל
– זיהוי ארבעת טיפוסים אישיותיים אופייניים בהתאם לאלמנטים השונים
– אבני נגף ושדרים פותחי דלתות בתקשורת. תקשורת בין אישית על פי האלמנטים (
– שלבי ההתפתחות (זיהוי גיל המטופל בזמן אירוע המשמעותי בחייו) והשתקפותם בכף הרגל
– זיהוי אירועים משמעותיים בחיי המטופל, דרך כפות רגליו, ותפקידם בעיצוב דפוסיו הגופניים והרגשיים
– זיהוי יחסי הורים דרך האבחון בכפות הרגליים והשפעתם על יחסי גוף – נפש אצל המטופל
– השתקפות תהליך העוברות והלידה בכף הרגל והקשר לדפוסי המטופל
– זיהוי זרימות אנרגטיות שונות בכף הרגל ומתן מענה מתאים ב רפלקסולוגיה
– תהליך קבלת החלטות דרך הגוף
– זיהוי יכולות, כישרונות ותבניות חשיבה לפי מבנה אצבעות כף הרגל
– רפלקסולוגיית האזורים
– טכניקות טיפול מתקדמות ב רפלקסולוגיה , מענה רפלקסולוגי למצבים מורכבים
– רפלקסולוגיה של כף היד ושילוב עם כף הרגל
– כלים להתפתחות אישית, העשרת המטפל, שכלול יכולות האבחון והטיפול
– התמחות קלינית ב רפלקסולוגיה מתקדמת וב אבחון -באוכלוסיות בעלות צרכים טיפוליים מיוחדים, בהדרכה צמודה
– התמחות מעשית עצמאית ב רפלקסולוגיה מתקדמת וב אבחון – הגשת דוחות טיפוליים ועבודה מסכמת
קורס רפלקסולוגיה הוליסטית על פי 4 האלמנטים ו אבחון על ידי קריאת כף רגל
מתבסס באופן כללי על עקרונות שיטת אבי גרינברג ( שיטת גרינברג )
תוכנית מסלול שנה ב' לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון ( לתואר רפלקסולוג בכיר )

- אבחון ו רפלקסולוגיה 120 ש' מלאות                                          (160 ש' לימוד אקדמאיות)
– רפואה מערבית 75 ש' מלאות                                                     (100 ש' לימוד אקדמאיות)
– התפתחות אישית 30 ש' מלאות                                                  (40 ש' לימוד אקדמאיות)
– רפלקסולוגיה ו אבחון עבודה מעשית עצמאית 30 ש' מלאות         (40 ש' לימוד אקדמאיות)
– רפלקסולוגיה ו אבחון התמחות מעשית בפיקוח 42 ש' מלאות      (56 ש' לימוד אקדמאיות)

סה"כ 297 ש' מלאות                                                                  (396 ש' לימוד אקדמאיות)

בסיום הקורס לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון , לאחר עמידה בתנאים הנדרשים,
מוענקת תעודת " רפלקסולוג בכיר " מטעם איגוד הרפלקסולוגים הישראלי

תכני הקורס מעניינים אתכם?

הרשמו להדרכות החינמיות בעמודה הצידית

המלצת תלמידים בוגרי קורס רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב':
בוגרי שנה א' היקרים שלום רב,
שמי דגנית סער ובקרוב אני מסיימת את השנה השנייה ב לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון שנה ב' ב" מכללת דרך הגוף ".
אני פונה אליכם כיוון שבזמנו התלבטתי אם להמשיך לשנה ב' ( לימודי רפלקסולוגיה ו אבחון ), וכעת, עם סיומה בקרוב,
אני מאוד שמחה שהמשכתי כי עברתי תהליך לימוד מדהים, ביקשתי מעופרה להעביר אליכם את מכתבי זה.
בשנה ב' ( קורס רפלקסולוגיה ו אבחון ) מרחיבים מאוד את ההקשר – הסיבות לקיום הסימפטום: מה גורם לאדם לפתח סימפטומים גופניים, מחלות, אי נוחות. ממי למד לעשות זאת ובאיזה גיל, מתי בחייו זה קורה יותר (ובעיקר למה דווקא אז).
לומדים להכיר את הסימפטומים הרבים של הקליינט (לעומק ולרוחב), לתת לו להכיר אותם ולייצר שינוי.
בשנה ב' לומדים שיטות אבחון בהן מכירים את האדם לעומק, את קו המחשבה שלו, את הגילאים בהם קרו דברים משמעותיים בחייו,
לומדים לאבחן את ההבדל בין מה שמרגיש המטופל לבין מה שהוא מציג החוצה,
לומדים על האלמנטים בהרחבה ומה המשמעות של אלמנט כשהוא פולש לאלמנט אחר, איך זה מתבטא גופנית ובחיים של המטופל (למשל אוויר במים מבטא בצד הפיזי גזים, בעיות עיכול, חולשות ועוד ובצד האנרגטי מבטא אדם שמסביר ומתרץ במקום לחוות ולהרגיש – צופה על החוויה אך לא נמצא בה).

לומדים לתקשר עם אנשים לפי השפה בה הם מדברים ולגעת בהם בדיוק כפי והיכן שצריך,
לומדים לראות בכף הרגל אירועים שקרו בזמן שהקליינט היה עדיין עובר בבטן אמו,
לומדים על האצבעות (דפוסי חשיבה – מדהים!!!), מיפוי אלמנט מים – מה אנחנו עושים כדי לא לפחד, איך מפתחים מנגנונים עוקפי פחד כמו חרדה, תסכול, דיכאון וכו'.
לומדים את רפלקסולוגית כף היד, יכולת למידה והפנמה,
לומדים לראות את המסלול שעובר האדם בין תכנון רעיון לבין ביצועו, מה מעכב אותו, מה מפריע לו במימוש (וכמובן יש טכניקה לטיפול בכך).
לומדים את היכולת לשאול שאלות בכל האלמנטים (ודרך זה מבינים שכל הסימפטומים אצל הקליינט הם בבסיסם אותו דבר וכיצד הם מייצגים את האדם ומתנהגים בדיוק כמוהו).
בשנה זאת ערכנו אבחונים משותפים בכיתה ויחד ניתחנו אותם לעומק. יש עשרות מפגשים בהם מציגים בכיתה אבחונים – למידה חווייתית מאוד ומשמעותית שמקדמת מאוד את יכולת האבחון.
יש מפגשים שעוסקים בהתפתחות אישית עם התכווננות ליעדים אליהם רוצים להגיע בחיים (לאו דווקא בצד המקצועי, היעדים נבדקים מידי פעם במהלך שנת הלימודים, מה ש"מאלץ" אותנו לקדם אותם).

בניגוד לשנה א' שבה העיסוק הוא רק בסימפטומים הגופניים, ובה יוצרים את הבסיס החשוב מאוד לשפה החדשה שאנו לומדים. שנה ב' היא סופר משמעותית ואינטנסיבית.
מבחינתי ההבדל בין שנה א' לשנה ב' זה כמו ההבדל בין כיתה א' לכיתה י"ב – זוהי שנה מעניינת ומרתקת שהופכת אותנו למטפלים הוליסטיים, ניתן לראות את הקשר בין הסימפטומים הפיזיים לקו המחשבה, לביטוי הרגשי. לומדים לראות את כל הניואנסים שהופכים את האדם למה שהוא עם כל המיוחדות שבו. וזה פשוט אדיר!
בקיצור, אני בטוחה שהשנה הנוכחית הקפיצה אותי מדרגה (שלא לומר מדרגות), הפכה אותי מדגנית למטפלת!
למדתי את היכולת לראות באמת את כל עולם המטופל דרך כפות הרגליים שלו, קיבלתי כלים רבים לעבודה עם מטופלים ואת היכולת הבנה כלפיהם.
אך בעיקר, למדתי להכיר את עצמי, את המנגנונים שלי, ה"תקיעויות" שלי, הסימפטומים שלי ולחיות הרבה יותר בכאן ובעכשיו מה שהעלה מאוד את איכות החיים שלי.

אם תרצו לשמוע עוד, אשמח לספר,
בברכה,
דגנית סער
אבחון וטיפול ברפלקסולוגיה הוליסטית
054-2592202

ועוד

למעוניינים "לתקשר" על פי כף הרגל:
לאחר שסיימתי אצל עופרה את הקורס הבסיסי ב רפלקסולוגיה, הבנתי שכדי לאבחן מטופל בצורה מעמיקה יותר ולגלות מה הוא "הסיפור" מאחורי הסימפטום, אני זקוקה לכלים נוספים המצויים באמתחתה של עופרה.
קורס קריאת כף רגל העמיק את ידיעותיי בזיהוי תבניות חשיבה, תבניות התנהגות, טראומות מהעבר והקשר ביניהם עם מצבים פיזיים בהווה. זיהוי תבניות אלו נתן לי הכרות מהירה ומעמיקה יותר עם האדם היושב מולי. כבר במהלך הקורס השארתי אנשים פעורי פה לנוכח הסיפורים שכף רגלם מספרת, כולל חוויות מהילדות, כיצד עברו את שלבי העוברות שלהם, היחסים עם הוריהם ואיך כל זה השפיע על חייהם ומצבם הגופני.
בעזרת ההכוונה המדויקת של עופרה למדתי לשמש לאדם היושב מולי "מראה" המשקפת לו את תבניות התנהגותו וה"תירוצים" לאי מימוש הפוטנציאל הטמון בו."
מחכה לקורס הבא
ליאורה רחימי , באר יעקב

המלצה לקורס אבחון בכף הרגל

קריאת כף הרגל דומה לפתרון תעלומה בלשית. בתחילה, קשה להבין ולקשר בין הסימנים הרבים והמיוחדים לאותו אדם וקשה להבין את הסיפור העומד מאחורי סימנים אלו. לאט לאט בתהליך האבחון, הולכת ומתבהרת התמונה, הולכים ונרקמים הקשרים שבין התסמינים הפיסיים ותבניות החשיבה, ההתנהגות והחוויה של אותו אדם. בסיומו של האבחון מתקבל סיפור חייו של האדם החל מילדותו ( ואף לפני כן) ועד לרגע זה כרצף הגיוני וברור.
המאובחן יכול לראות את ההיגיון העומד מאחורי אירועי חייו ולחבר בניהם. הוא יכול להבין את כישוריו והפוטנציאל הטמון בו ובמקביל את הסיבות הגורמות לו כאב וסבל. מודעות זו עשוייה לאפשר לו לשנות מהלכים בחייו כך שאותו פוטנציאל שעמו נולד יוכל לבוא לידי ביטוי ויאפשר לו איכות חיים טובה יותר.
עופרה גרטי מעבירה קורס ייחודי זה באופן מקצועי ומרתק. הקורס מובנה, בכל מפגש יש חלק תאורטי ומיד לאחריו חלק מעשי. הקבוצות קטנות ואינטימיות ולמעשה כל מתלמד יכול להרגיש נח לשאול ולהבין את הדברים עד תום.
מעבר לחומר הנלמד ניתן ללמוד מעופרה כיצד לכבד את המטופל, כיצד לדבר עמו, אלו גבולות יש לשים בטיפול וכלים רבים נוספים שעשויים לסייע ללומד בעתיד.
הקורס מומלץ ביותר ומהווה חוויה אדירה בפן האישי והמקצועי.

אורלי שריג.

לימודי רפלקסולוגיה ב" מכללת דרך הגוף " הם כאמור לימודי רפלקסולוגיה במשך 2 שנות לימוד שבסיומם מוענקת תעודת רפלקסולוג מוסמך
ו רפלקסולוג בכיר של איגוד הרפלקסולוגים. לימודי הרפלקסולוגיה ב" מכללת דרך הגוף " הנם ייחודיים ומקצועיים ביותר, ומיועדים למי שמעוניין להיות מטפל ב רפלקסולוגיה, או לרכוש ידע אישי בתחום. אלו לימודי רפלקסולוגיה מקצועיים ומקיפים.
לימודי רפלקסולוגיה ב" מכללת דרך הגוף " מתקיימים בקבוצות קטנות, באופן המאפשר יחס ומעקב התפתחות אישי עבור כל תלמיד. אנו מאמינים כי לימודי רפלקסולוגיה באופן זה מהווים יתרון משמעותי עבור התלמידים.
לימודי רפלקסולוגיה ב" מכללת דרך הגוף "מועברים באופן אישי על ידי עופרה גרטי. הייחוד בתהליך הלימוד ב" מכללת דרך הגוף " הוא מגוון שיטות הטיפול והידע הרב אותו צברה עופרה עם השנים ואותו היא חולקת עם תלמידיה, דבר המעניק יתרון לכל מי שבחר ב לימודי רפלקסולוגיה ב" מכללת דרך הגוף " בקבלת נקודת מבט נרחבת ביותר לגבי משמעות הטיפול והריפוי על די רפלקסולוגיה ו אבחון .

כיף לראות תגובות שלכם!